הסטטוס הנוכחי
לא רשום
מחיר
‏140.00 ₪

- יוצאת לחופשי -

״ אם את רוצה להצליח לעוף - את חייבת לוותר על כל מה שמושך אותך למטה ״

לא נמאס לך? לא נמאס להרגיש כל כך קטנה? לא נמאס לך להוריד את עצמך בשביל לקבל אהבה? עד מתי תמשיכי למשוך לחייך גברים רעילים ומערכות יחסים שנגמרות בשברון לב?

ואם את פשוט חיייייבת שינוי – הגעת למקום הנכון 🙂

מי מאיתנו לא עברה המון בחייה?
מי לא התמודדה עם קשיים שהשאירו צלקות בנפשה?
מי לא חוותה מערכת יחסים שהורידה לה את כל הערך והביטחון העצמי?
ומי מאיתנו יכולה להגיד שבחיים אף אחד לא פגע בה, השפיל אותה, הכאיב לה וגרם לה לבכות לילות שלמים ללא הפסקה? כנראה שאף אחת.

כל אחת מאיתנו סוחבת איתה תיק שמלא בטראומות, כאבים, זכרונות לא נעימים והרבה כעס, אשמה ובושה.

אני מזמינה אותך לצפות במפגש יוצא דופן ועוצר נשימה שיעזור לך סוף סוף, אחת ולתמיד להסכים לשחרר את כל מה שמכביד לך על הנשמה ולפתוח דף חדש בחייך.


במפגש את הולכת ללמוד :

מה הסיפור שאת מספרת לעצמך? שאת לא ראויה לאהבה? שאת לא טובה? שאת לא יפה כמו אחרות? את מי את מאשימה בכל מה שקורה לך בחיים? ואיך מה שעברת בילדות קשור לסוג הגברים שאת מזמנת לחייך? בואי ללמוד ממני איך לשנות את הסיפור שלך ולהתחיל מחדש - הגיע הזמן ליצור מישהי חדשה.

 

במפגש תיחשפי לידע קדוש ואזוטרי שמעטים מאוד בעולם נחשפו אליו. גם אני בעצמי נחפשתי לטקס המיוחד שתעברי רק לפני 3 שנים ומאז שעברתי אותו החיים שלי השתנו. תלמדי את הטקס המקודש לשחרור כבלים אנרגטים עם פרטנרים מיניים ואנשים שאיתם נוצר כבל אנרגטי שמשפיע על חייך. בנוסף, בסיום המפגש נערוך טקס אש מקודש לזימון המציאות החדשה לחייך.

אם את מרגישה שהנשמה שלך רוצה להיות שםהקשיבי לה ותצטרפי אליי ולנשים נוספות שרוצות להפוך את חייהן לטובים יותר ומוארים יותר.  

זה אפשרי. ואת במרחק החלטה אחת. 

מחיר מיוחד לאור המצב בארץ:

רק 140₪

ניתן לשלם באשראי, ביט או העברה בנקאית 

לאחר התשלום ייפתח דף תודה עם לינק להקלטה – תלחצי עליו ותשמרי אותו לצפייה חוזרת.

המלצות מהמפגשים הקודמים✨